Een retour melden?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument



Stap 1: Aanmelden

Als u een artikel retour wilt sturen, stuur dan eerst een mail naar info@stain-shop.nl met uw gegevens en uw bestellingreferentie.
U krijgt van ons een mail met daarin een bevestiging dat u uw artikel retour kunt sturen.
En natuurlijk het adres waar u de retour naar toe moet sturen.

Stap 2: Verpakken en frankeren

U moet uw artikel zo goed mogelijk verpakken bijvoorbeeld in een bubbeltjes envelop.
Het retourneren van het artikel is voor u geheel kosteloos.
Vergeet niet uw factuur in de envelop te doen.


Stap 3: Versturen en ontvangen

De meeste van onze artikelen passen eenvoudig door de brievenbus, mocht het artikel groter zijn kunt u deze afgeven bij een postkantoor bij u in de buurt.
Binnen enkele dagen krijgt u bericht dat de retour is ontvangen.


Stap 4: Terug betaling

Als de retour goed is ontvangen wordt het aankoop bedrag binnen 5 dagen terug gestort op uw rekening.



Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail: info@stain-shop.nl

Telefoon: 06-22311226 of 06-57028577

Contactpersoon: Dhr. van Dijk

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Stain-shop.nl bij is aangesloten.